Penta gotowa sprzedać samą bazę klientów Mobilkinga
Mobilking jest jednym z około 30 inwestycji Penta Investments i rzeczywiście nie spełnia naszych oczekiwań. Zdecydowaliśmy się wprowadzić Mobilkinga na rynek, ponieważ w tym czasie akwizycja była nieopłacalna - powiedział Jaroslaw Hascak, jeden z pięciu partnerów oraz udziałowców Penta Investments, w wywiadzie dla Rzeczpospolitej.
Mobilking jest jednym z około 30 inwestycji Penta Investments i rzeczywiście nie spełnia naszych oczekiwań. Zdecydowaliśmy się wprowadzić Mobilkinga na rynek, ponieważ w tym czasie akwizycja była nieopłacalna - powiedział Jaroslaw Hascak, jeden z pięciu partnerów oraz udziałowców Penta Investments, w wywiadzie dla Rzeczpospolitej.
Mobilking jest jednym z 7 start-upów, jakie Penta Investments ma w swoim
portfolio. Zainwestowaliśmy kilkadziesiąt milionów euro w tworzenie tej
marki. Chcieliśmy pojawić się w tym sektorze, a dzięki naszym staraniom
Mobilking stał się największym w Polsce operatorem MVNO - powiedział Hascak.
Hascak nie chciał podać szczegółów, ale powiedział, że negocjacje są w toku i potrwają pewnie jakiś czas. Gdyby rozmowy nie przyniosły efektów, to firma rozważa też sprzedanie samej bazy klientów.
Według Hascaka, Mobilking ma ponad 100 tys. użytkowników. Według szacunków TELEPOLIS.PL, na koniec 2008 roku w Polsce wszyscy operatorzy MVNO mieli niecałe 95 tys. kart SIM. Szerzej pisaliśmy o tym w tej wiadomości.