Paschalis-Jakubowicz: plany z nju sięgają dużo dalej
Brak subsydiowania telefonów oraz kosztów tzw. dystrybucji naziemnej, które stanowią nawet 50% wartości dwuletniego kontraktu dla klienta oraz oszczędność na obsłudze telefonicznej i e-fakturach powodują, że biznesowo projekt spina się, dając długoterminowe utrzymanie przyzwoitej marży - pisze w artykule o nju mobile dla TELEPOLIS.PL Michał Paschalis-Jakubowicz, dyrektor marketingu usług mobilnych Orange Polska.

Brak subsydiowania telefonów oraz kosztów tzw. dystrybucji naziemnej, które stanowią nawet 50% wartości dwuletniego kontraktu dla klienta oraz oszczędność na obsłudze telefonicznej i e-fakturach powodują, że biznesowo projekt spina się, dając długoterminowe utrzymanie przyzwoitej marży - pisze w artykule o nju mobile dla TELEPOLIS.PL Michał Paschalis-Jakubowicz, dyrektor marketingu usług mobilnych Orange Polska.
Zobacz: Nju mobile - szczegóły oferty.
To powinno przekonać tych, którzy zgłaszali wątpliwości, czy tak atrakcyjna oferta jak nju mobile nie zostanie wycofana po kilku miesiącach. Nie zostanie, nasze plany sięgają dużo dalej - dodaje.
Zobacz: Do nju mobile niektórzy będą potrzebować nju kserokopiarki.
Cały artykuł opublikujemy po weekendzie.