DAJ CYNK

[Aktualizacja] Oświadczenie Samsung Polska w sprawie Note'ów 7

LuiN

Sprzęt

Samsung Polska przesłał nam oficjalne oświadczenie dotyczące problemów ze smartfonami Samsung Galaxy Note 7. Firma odnotowała 35 przypadków zapalenia się ich w czasie ładowania.

Samsung Polska przesłał nam oficjalne oświadczenie dotyczące problemów ze smartfonami Samsung Galaxy Note 7. Firma odnotowała 35 przypadków zapalenia się ich w czasie ładowania.

Jak do tej pory (stan na 1 września 2016) globalnie odnotowaliśmy 35 tego typu przypadków. Obecnie prowadzimy wnikliwą inspekcję wraz z naszymi dostawcami, aby zidentyfikować wszystkie potencjalnie uszkodzone baterie. Ze względu na to, że bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas najwyższym priorytetem, wstrzymaliśmy sprzedaż modelu Note 7 - czytamy w komunikacie.

Zobacz: Wybuchające Note'y 7 powodem zatrzymania sprzedaży

Jednocześnie uruchomiony został program wymiany urządzeń. Klienci, którzy zakupili Note'y 7 w Polsce proszeni są o kontakt z autoryzowanym serwisem telefonów Samsung, (pełen wykaz serwisów znajduje się na stronie www.samsung.pl) bądź kontakt z infolinią (0 801 672 678 lub +48 22 607 93 33).

Urządzenia zostaną poddane gruntownej weryfikacji i zwrócone ze sprawdzonym akumulatorem bądź klient otrzyma nowy egzemplarz w przypadku zidentyfikowania wady. Cały proces może zająć do kilku tygodni.

Aktualizacja
Jak przekazał na Twitterze Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Polska, nastąpiła zmiana w programie weryfikacji urządzeń. Wszystkie Note'y 7 sprzedane w Polsce zostaną wymienione na nowe.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Samsung