"Oskar Marketingu" dla Ery

Podczas uroczystej Gali wieńczącej pierwszą edycję projektu Superbrands Polska, marka Era otrzymała Oskara Marketingu. Nominowanymi do złotej statuetki były również marki innych operatorów.

Redakcja Telepolis
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
"Oskar Marketingu" dla Ery

Podczas uroczystej Gali wieńczącej pierwszą edycję projektu Superbrands Polska, marka Era otrzymała Oskara Marketingu. Nominowanymi do złotej statuetki były również marki innych operatorów.

Była to I edycja konkursu Superbrands w Polsce, który na świecie ma już swoją wielką renomę. Badająca siłę marek organizacja Superbrands, powstała 10 lat temu w Wielkiej Brytanii. Do dzisiaj zyskała uznanie w 41 krajach. Organizacja wyłania najsilniejsze marki na danym rynku. Nagrody Superbrands zwane Oskarami Marketingu, doceniają to, co najważniejsze: siłę i wyrazistość marki. Tytuł Superbrands jest jednym z najważniejszych wyróżnień dla brandu, przyznanym przez czołowych przedstawicieli biznesu, instytutów badań marketingowych, agencji reklamowych i mediów.

Marka Era zwyciężyła w kategorii Technologie. Drugiego Oskara w tej samej kategorii otrzymała marka Sony.

W ubiegłym tygodniu marka Era zwyciężyła również w badaniach konsumenckich Super Marka 2004. Wygrana jest wielkim powodem do satysfakcji, ponieważ badania przeprowadzone zostały wyłącznie wśród konsumentów. Era, jako jedyna firma telekomunikacyjna, otrzymała dyplom a zdobycie sympatii klientów i zbudowanie silnej pozycji na polskim rynku.

Dalsza część tekstu pod wideo