Orange się zmienia - nowe oferty i sposób obsługi klienta

Orange zmienia się, aby jak najlepiej rozumieć i odpowiadać na potrzeby swoich klientów. Wprowadza CyberTarczę, która zapewni większe bezpieczeństwo internautom, nowe pakiety dla klientów indywidualnych i nowe taryfy dla klientów biznesowych.

Arkadiusz Dziermański (orson_dzi)
32
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Orange się zmienia - nowe oferty i sposób obsługi klienta
  • Biznesowe - z pakietami nielimitowanych usług i Internetem LTE, do 1000 minut i 1 GB Internetu w roamingu oraz nielimitowane połączenia do krajów Unii Europejskiej.
  • Indywidualne - pakiet Rodzinny, Komfortowy i Wygodny. Każdy zawiera zestaw usług domowych i mobilnych, przydatnych w obszarach, które sami klienci określili jako ważne - Bliscy, Dom i Mobilność. Cena usług w pakiecie jest niższa niż przy zamówieniu pojedynczych ofert, ponieważ każdy pakiet zawiera rabat Orange Open.
  • Bezpieczny Internet z CyberTarczą. To nowe, bezpłatne rozwiązanie, które zapewni większe bezpieczeństwo w sieci użytkownikom Neostrady. Umożliwia wykrycie większości potencjalnych zagrożeń internetowych, a także samodzielne sprawdzanie stanu bezpieczeństwa urządzeń podłączonych do domowej sieci.

Zobacz:

Zobacz:

Zobacz: