Orange rusza z nową kampanią. Trudno nie zgodzić się z ich hasłem
"Czasu nie da się cofnąć, spędzaj go z bliskimi" - słyszymy na filmiku, który został wyemitowany w ramach najnowszej kampanii społecznej Fundacji Orange. No cóż, trudno się z tym nie zgodzić.

Można powiedzieć, że scrollowanie to już nasza normalna czynność codzienna. Każdego dnia przewijamy na ekranie naszego telefonu dziesiątki metrów treści. Bywa, że non stop jesteśmy "przyklejeni" do telefonu, a to odbieramy pikające powiadomienia, a to robimy poranną prasówkę lub oglądamy zabawne filmiki.
Prawda jest taka, że nadmierne korzystanie z technologii może zaburzać równowagę i wpływać na zaniedbywanie innych aspektów życia, w tym relacji z bliskimi.



Dlatego też Fundacja Orange ruszyła z kampanią "Nie przescrolluj życia", Jej głównym celem jest zwrócenie uwagi na potrzebę dbania o higienę cyfrową i zachęcenie do refleksji o tym, jakie miejsce w naszym życiu zajmują smartfony oraz inne urządzenia ekranowe.
Kampania skierowana jest głównie do osób dorosłych. Wszak to oni świecą przykładem i z nich czerpią dzieci i młodzież. I to im ma dać najwięcej do myślenia.
Kampanię dla Fundacji Orange przygotował zespół Orange Polska we współpracy z agencją GONG.