Orange rusza z nową kampanią. Trudno nie zgodzić się z ich hasłem

"Czasu nie da się cofnąć, spędzaj go z bliskimi" - słyszymy na filmiku, który został wyemitowany w ramach najnowszej kampanii społecznej Fundacji Orange. No cóż, trudno się z tym nie zgodzić. 

Anna Kopeć (AnnaKo)
1
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Orange rusza z nową kampanią. Trudno nie zgodzić się z ich hasłem

Można powiedzieć, że scrollowanie to już nasza normalna czynność codzienna. Każdego dnia przewijamy na ekranie naszego telefonu dziesiątki metrów treści. Bywa, że non stop jesteśmy "przyklejeni" do telefonu, a to odbieramy pikające powiadomienia, a to robimy poranną prasówkę lub oglądamy zabawne filmiki. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Prawda jest taka, że nadmierne korzystanie z technologii może zaburzać równowagę i wpływać na zaniedbywanie innych aspektów życia, w tym relacji z bliskimi.

Dlatego też Fundacja Orange ruszyła z kampanią "Nie przescrolluj życia", Jej głównym celem jest zwrócenie uwagi na potrzebę dbania o higienę cyfrową i zachęcenie do refleksji o tym, jakie miejsce w naszym życiu zajmują smartfony oraz inne urządzenia ekranowe.

Kampania  skierowana jest głównie do osób dorosłych. Wszak to oni świecą przykładem i z nich czerpią dzieci i młodzież. I to im ma dać najwięcej do myślenia.

Kampanię dla Fundacji Orange przygotował zespół Orange Polska we współpracy z agencją GONG.