Orange: rebranding Telekomunikacji Polskiej to nie efekt złej opinii na temat marki
Jak zapewnia prezes zarządu PTK Centertel, Mariusz Gaca, decyzja o rebrandingu Telekomunikacji Polskiej nie została podjęta na podstawie faktu, że dotychczasowa marka była źle kojarzona.
Jak zapewnia prezes zarządu PTK Centertel, Mariusz Gaca, decyzja o rebrandingu Telekomunikacji Polskiej nie została podjęta na podstawie faktu, że dotychczasowa marka była źle kojarzona.
W wyższych segmentach rynku, szczególnie w segmentach biznesowych, Telekomunikacja Polska była marką, która była kojarzona bardzo dobrze. Momentami była nawet silniejsza niż marka Orange - mówi Mariusz Gaca, szef PTK Centertel.
Jednak przyznaje, że złe kojarzenie TP dotyczy tych usług telekomunikacyjnych, które odnosiły się do telefonii stacjonarnej. Zaznacza jednak, że chodzi tu okres sprzed 7-10 lat.
<: F663 :>
Prezes PTK Centertel podkreśla, że decyzja o rebrandingu została bardzo dokładnie przeanalizowana, ale i oparta na badaniu wśród klientów. Jego zdaniem oferowanie klientowi dostępu do telefonii stacjonarnej i komórkowej wraz z dostępem do Internetu i innych telekomunikacyjnych usług pod marką Orange pozwoli na stworzenie bardzo atrakcyjnej oferty. Oferta ta ma też być spójna w komunikacji.