Orange Polska rozważa sprzedaż spółki outsourcingowej Contact Center
Orange Polska rozważa sprzedaż spółki outsourcingowej Contact Center, wynika z informacji agencji ISBnews.

Orange Polska rozważa sprzedaż spółki outsourcingowej Contact Center, wynika z informacji agencji ISBnews.
Oferty złożyli czołowi gracze z branży outsourcingu usług, między innymi z Francji oraz z Polski - powiedziało ISBnews źródło.
Jak podaje Orange, Contact Center - zgodnie z nowo obraną strategią - koncentruje działalność na realizacji kampanii dla klientów spoza Orange Polska. Spółka specjalizuje się w usługach z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, badań marketingowych, organizacji i obsługi konkursów oraz programów lojalnościowych, studia nagrań, doradztwa biznesowego oraz wirtualnego contact center. Dzięki rozbudowanej technologii i wieloletniemu doświadczeniu obsługa kontaktów przebiega poprzez wszystkie kanały komunikacji, takie jak telefon, internet, e-mail, SMS, IVR, fax i VoIP.
'
W ostatnich latach Orange Polska sprzedał Marketplanet oraz Wirtualną Polskę.