Odpadł kolejny w wyścigu po Astera

Multimedia Polska, trzecia co do wielkości sieć telewizji kablowej w Polsce, nie złoży oferty zakupu sieci kablowej Aster - pisze Parkiet, powołując się na słowa prezesa Andrzeja Rogowskiego.

Redakcja Telepolis
12
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Odpadł kolejny w wyścigu po Astera

Multimedia Polska, trzecia co do wielkości sieć telewizji kablowej w Polsce, nie złoży oferty zakupu sieci kablowej Aster - pisze Parkiet, powołując się na słowa prezesa Andrzeja Rogowskiego.

Aster został wystawiony na sprzedaż przez fundusz Mid Europa Partners, który według informacji docierających z zarządu kablowej spółki spodziewa się zainkasować 2,5-3 mld zł, co daje wycenę jednego abonenta na 7-8 tys. zł. To kilkakrotnie więcej, niż płaci się w takich transakcjach. Wysoką wycenę Astera uzasadniać ma wysokie ARPU.

W ubiegłym tygodniu również Telekomunikacja Polska poinformowała, że nie zamierza się starać o przejęcie stołecznej sieci kablowej, o czym szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.

Memoranada inwestycyjne zostały rozesłane w sumie do 22 potencjalnych nabywców - firm telekomunikacyjnych i funduszy inwestycyjnych. Pośród nich za poważnego kandydata do przejęcia Astera uchodzi UPC, największy polski operator telewizji kablowej. Swojego zainteresowania nie ukrywa również druga co do wielkości na polskim rynku Vectra.

Dalsza część tekstu pod wideo