Odpadł kolejny w wyścigu po Astera
Multimedia Polska, trzecia co do wielkości sieć telewizji kablowej w Polsce, nie złoży oferty zakupu sieci kablowej Aster - pisze Parkiet, powołując się na słowa prezesa Andrzeja Rogowskiego.
Multimedia Polska, trzecia co do wielkości sieć telewizji kablowej w Polsce, nie złoży oferty zakupu sieci kablowej Aster - pisze Parkiet, powołując się na słowa prezesa Andrzeja Rogowskiego.
Aster został wystawiony na sprzedaż przez fundusz Mid Europa Partners, który według informacji docierających z zarządu kablowej spółki spodziewa się zainkasować 2,5-3 mld zł, co daje wycenę jednego abonenta na 7-8 tys. zł. To kilkakrotnie więcej, niż płaci się w takich transakcjach. Wysoką wycenę Astera uzasadniać ma wysokie ARPU.
W ubiegłym tygodniu również Telekomunikacja Polska poinformowała, że nie zamierza się starać o przejęcie stołecznej sieci kablowej, o czym szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.
Memoranada inwestycyjne zostały rozesłane w sumie do 22 potencjalnych nabywców - firm telekomunikacyjnych i funduszy inwestycyjnych. Pośród nich za poważnego kandydata do przejęcia Astera uchodzi UPC, największy polski operator telewizji kablowej. Swojego zainteresowania nie ukrywa również druga co do wielkości na polskim rynku Vectra.