1 marca stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży ds. rynku prywatnego T-Mobile Polska objął Radosław Sałata. 1 marca stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży ds. rynku prywatnego T-Mobile Polska objął Radosław Sałata. Zastąpił na tym na stanowisku Wojciecha Kliniewskiego, który zamierza kontynuować karierę w ramach własnego projektu biznesowego. Nowy dyrektor ma blisko 20-letnie doświadczenie zawodowe, nie tylko w branży telekomunikacyjnej. W swojej karierze zajmował się rozwojem biznesu, budową i zarządzaniem wieloformatowymi sieciami sprzedaży oraz wprowadzaniem na rynek innowacyjnych produktów i usług. W firmie Polkomtel odpowiadał m.in. za politykę taryfową operatora oraz wdrażanie nowych produktów i usług do sieci dystrybucji. Był jedną z kluczowych osób, które na polski rynek wprowadzały Eurobank EFG pod handlową marką Polbank EFG, gdzie stworzył i zarządzał siecią oddziałów partnerskich, sprzedażą mobilną oraz współpracą z brokerami. W zarządzie Banku Pocztowego nadzorował obszar bankowości instytucjonalnej, skarbu i rozliczeń oraz współpracę z Pocztą Polską.