Nowa filozofia marki Heyah

Równolegle z niedawną prezentacją nowej oferty Heyah została przedstawiona także nowa filozofia marki, która znajduje odzwierciedlenie w startującej właśnie kampanii reklamowej.

Lech Okoń (LuiN)
34
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Nowa filozofia marki Heyah

Równolegle z niedawną prezentacją nowej oferty Heyah została przedstawiona także nowa filozofia marki, która znajduje odzwierciedlenie w startującej właśnie kampanii reklamowej.

Prawdziwy świat nie istnieje już bez Internetu. Internet przenika nasze życie, przeplata się ze światem realnym, dodaje emocji, doznań, możliwości - zdaniem T-Mobile taka właśnie jest filozofia ludzi aktywnych, otwartych i młodych duchem, którzy nie wyobrażają sobie życia offline, a smartfon jest dla nich tak samo ważny jak tlen. W myśl powyższego powstały trzy nowe spoty promujące ofertę Heyah:

<: F2209 :>
<: F2210 :>
<: F2211 :>
Zobacz: Taryfy Smart w Heyah na kartę i abonamencie

Dalsza część tekstu pod wideo