Niebezpieczne rozmowy w reklamie
Brytyjski rząd rozpoczyna kampanię reklamową, która ma przypomnieć kierowcom, że korzystanie z telefonu komórkowego podczas jazdy samochodem jest wyjątkowo niebezpieczne.
Brytyjski rząd rozpoczyna kampanię reklamową, która ma przypomnieć kierowcom, że korzystanie z telefonu komórkowego podczas jazdy samochodem jest wyjątkowo niebezpieczne.
W tym roku kampania reklamowa będzie emitowana w kinach. Przewidziano również osobną kampanię radiową. Krótkie, 10-sekundowe spoty będą emitowane w kinach w jednym z tygodni września i października. Kampania będzie kontynuowana w przyszłym roku na przełomie stycznia i lutego oraz w marcu.
Spot w ciekawy sposób prezentuje skutki korzystania z telefonu komórkowego podczas jazdy samochodem. Końcówce towarzyszy slogan wyłącz zanim zginiesz.
Kampania ma na celu utrwalenie wśród odbiorców nawyku wyłączania telefonu komórkowego w momencie wsiadania do samochodu.
Film reklamowy można pobrać stąd.