Netia zmodyfikuje ofertę
Netia planuje zmiany w swojej ofercie. Przyznaje, że akcja reklamowa nie do końca spełniła swoją rolę, a No limit przegrywa w segmencie niższych i tańszych prędkości - powiedział Mirosław Godlewski, prezes telekomu.
Netia planuje zmiany w swojej ofercie. Przyznaje, że akcja reklamowa nie do końca spełniła swoją rolę, a No limit przegrywa w segmencie niższych i tańszych prędkości - powiedział Mirosław Godlewski, prezes telekomu.
Szerzej o ofercie No limits pisaliśmy o tym w tej wiadomości.
Wyciągnęliśmy wnioski, będą zmiany - powiedział prezes. Dodał, że Netia myśli nad zmianami w ofercie, które pozwoliłyby jej zaadresować ofertę także dla tych, którzy nie mogą albo nie chcą kupić szybszego dostępu do Internetu, a liczą na niższą cenę.
Przypomnijmy, że Netia podała dzisiaj wyniki za II kwartał, podczas której obniżyła prognozy ilości łączy do końca roku z 780-800 tys. do 750 tys. Szerzej pisaliśmy o tym w tej wiadomości.
Netia jest bardzo zadowolona z wyników testu swojej sieci NGA (ang. Next Generation Access). Przy zasięgu 30 tys. gospodarstw domowych, 5,6 tys. skorzystało z oferty. 1,1 tys. osób wybrało ofertę triple play, z czego 20% to zupełnie nowi klienci. Dlatego do końca roku operator chce zmodernizować swoją sieć (ethernetową i własną miedzianą) do standardu NGA tak, aby w zasięgu nowej sieci znalazło się 0,5 mln gospodarstw domowych. Netia liczy, że liczba klientów wysokomarżowych usług triple play zwiększy się proporcjonalnie do powiększenia zasięgu.