Netflix Polska znowu coś testuje. Tym razem brak okresu testowego

Najpierw Netlix Polska testował wyższe ceny abonamentu, a teraz zauważono zniknięcie opcji bezpłatnego okresu próbnego. Podobno to też są tylko testy.

Marian Szutiak (msnet)
22
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Netflix Polska znowu coś testuje. Tym razem brak okresu testowego

Netflix to niewątpliwie najpopularniejszy na świecie serwis oferujący wideo na życzenie (VoD). Usługa jakiś czas temu weszła do Polski, gdzie także nieźle sobie radzi, chociaż oferta w Polsce nie należy do najbardziej obfitych, a przez to najtańszych. A potem nastąpiły testy. Najpierw Netflix podniósł ceny w swoim kraju macierzystym, twierdząc jednocześnie, że Polakom podobny proces nie grozi. Potem jednak i u nas ceny abonamentów wzrosły, a Netflix Polska tłumaczył to prowadzeniem testów.

Dalsza część tekstu pod wideo

Nowi użytkownicy Netflixa nie zauważą już informacji o bezpłatnym okresie próbnym, dzięki któremu można było korzystać z serwisu przez 30 dni za darmo. Jak przekazał TELEPOLIS.PL Netflix Polska... to tylko testy. Podobnie jak miało to miejsce z testami wyższych opłat abonamentowych w ostatnim czasie.

Cieszymy się, że Netflix nie stoi w miejscu i stale testuje nowe rozwiązania. Nie pozostaje nam nic innego, jak wziąć udział w tych testach i oddać głos naszym Czytelnikom. Co myślicie o usunięciu okresu próbnego abonamentu? Dobry to pomysł, czy jakieś nieporozumienie?