Netflix Polska znowu coś testuje. Tym razem brak okresu testowego
Najpierw Netlix Polska testował wyższe ceny abonamentu, a teraz zauważono zniknięcie opcji bezpłatnego okresu próbnego. Podobno to też są tylko testy.

Netflix to niewątpliwie najpopularniejszy na świecie serwis oferujący wideo na życzenie (VoD). Usługa jakiś czas temu weszła do Polski, gdzie także nieźle sobie radzi, chociaż oferta w Polsce nie należy do najbardziej obfitych, a przez to najtańszych. A potem nastąpiły testy. Najpierw Netflix podniósł ceny w swoim kraju macierzystym, twierdząc jednocześnie, że Polakom podobny proces nie grozi. Potem jednak i u nas ceny abonamentów wzrosły, a Netflix Polska tłumaczył to prowadzeniem testów.
Zobacz: Za Netflixa w Polsce płacimy prawie najwięcej, a mamy dostęp do prawie najmniejszej liczby zasobów
Zobacz: [Aktualizacja] Netflix podnosi ceny w USA. Polski to jeszcze nie dotyczy, ale może w niedalekiej przyszłości
Zobacz: Netflix podnosi ceny abonamentu w Polsce? Podobno to tylko testy, ale jak masz pecha - zapłacisz więcej



Nowi użytkownicy Netflixa nie zauważą już informacji o bezpłatnym okresie próbnym, dzięki któremu można było korzystać z serwisu przez 30 dni za darmo. Jak przekazał TELEPOLIS.PL Netflix Polska... to tylko testy. Podobnie jak miało to miejsce z testami wyższych opłat abonamentowych w ostatnim czasie.
Cieszymy się, że Netflix nie stoi w miejscu i stale testuje nowe rozwiązania. Nie pozostaje nam nic innego, jak wziąć udział w tych testach i oddać głos naszym Czytelnikom. Co myślicie o usunięciu okresu próbnego abonamentu? Dobry to pomysł, czy jakieś nieporozumienie?