Motorola rozdała 220 telefonów

30. marca zakończyła się ogólnopolska akcja Motoroli Pokaż swoje drugie ja, skierowana do indywidualnych użytkowników. Każdy, kto między 19. lutego a 30. marca kupił dowolny nowy model telefonu komórkowego Motoroli i między godziną 10 a 19, od poniedziałku do piątku najszybciej po pełnej godzinie wysłał SMS z jego numerem IMEI, mógł wygrać Motorolę KRZR K1.

Redakcja Telepolis
5
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Motorola rozdała 220 telefonów
Pokaż swoje drugie ja






Cieszymy się, że wiosenna akcja Motoroli spotkała się z dużym zainteresowaniem. Była ona częścią strategii, której celem jest kreowanie zainteresowania naszą marką i produktami poprzez inne niż reklamowe działania. Od kilku lat regularnie organizujemy promocje konsumenckie, które nie tylko intensyfikują sprzedaż, ale przede wszystkim wzmacniają image Motoroli - marki aktywnej, nastawionej na podkreślanie osobowości użytkowników naszych telefonów


Zobacz: