MNI ma lżej
Specjalizująca się w usługach telekomunikacyjnych warszawska firma MNI, występująca wcześniej pod nazwą Szeptel, rozwiązała problem długów.
Specjalizująca się w usługach telekomunikacyjnych warszawska firma MNI, występująca wcześniej pod nazwą Szeptel, rozwiązała problem długów.
Jeszcze w 2003 r. sięgały one 50 mln zł. Podpisane wczoraj porozumienia obniżyły je do 14 mln zł. Z tej kwoty 12 mln zł przypada na zobowiązania długoterminowe do spłacenia do 2008 r.
MNI zapowiada dynamiczny rozwój firmy z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Kierunek został nakreślony - to usługi dodane dla telefonii komórkowej i stacjonarnej, np. SMS-y i MMS-y premium.
MNI chce zdobyć klientów w Polsce, wchodzi też na rynki zagraniczne. Spółka jest już obecna w Niemczech, Czechach, Słowacji i Austrii i myśli o kolejnych krajach. Realizacja strategii powinna owocować poprawą wyników finansowych. W 2004 r. MNI zarobiło na czysto około 5 mln zł wobec 4 mln zł straty w roku poprzednim. Prognoza na 2005 r. mówi już o 8 mln zł zysku. Sprzedaż z 35 mln zł w 2004 r. ma się zwiększyć do 100 mln zł w 2006 r.