Cyfrowy Polsat i Polkomtel rozważają rebranding marek, pod którymi oferowane są ich produkty. W maju bezpieczniejsza była marka Polsat.Cyfrowy Polsat i Polkomtel rozważają rebranding marek, pod którymi oferowane są ich produkty. W maju bezpieczniejsza była marka Polsat. W maju Dominik Libicki, ówczesny prezes zarządu spółki Cyfrowy Polsat i wiceprezes zarządu w Polkomtelu, przyznał, że posiadanie dwóch marek może być mylące dla klientów. Zaznaczył jednak, że choć żadne decyzje dotyczące rebrandingu nie zostały podjęte, to zdecydowanie nie obejmą one marki Polsat i jej słoneczka towarzyszącego Polakom już od 20 lat. Po dwudziestu latach pracy w Grupie Polsat Libicki złożył jednak 28. października rezygnację i do tematu wraca Tomasz Gillner-Gorywoda, nowy prezes Cyfrowego Polsatu: W kwestii przyszłości marki - to nie pracujemy nad tym intensywnie, nie tracimy jednak sprawy z pola widzenia i pochylimy się nad nią wkrótce. Proces decyzyjny jest przed nami, obecnie skupiamy się na realizacji strategii. Zobacz: Dominik Libicki odchodzi z zarządu Grupy Polsat Trudno powiedzieć, która z marek jest bezpieczniejsza po zmianie prezesa. Wolelibyście oglądać w telefonie logo Cyfrowego Polsatu czy na ekranie telewizora logo Plusa?