Marka SonyEricsson nagrodzona
SonyEricsson w tegorocznym badaniu The Most Trusted Brand 2005 organizowanym przez Reader’s Digest został uhonorowany nagrodą Srebrnej Statuetki Marki Godnej Zaufania w kategorii Telefon Komórkowy.
SonyEricsson w tegorocznym badaniu The Most Trusted Brand 2005 organizowanym przez Reader’s Digest został uhonorowany nagrodą Srebrnej Statuetki Marki Godnej Zaufania w kategorii Telefon Komórkowy.
To już piąte, przeprowadzone wśród prenumeratorów Reader's Digest, ogólnoeuropejskie badania dostępnych na rynku marek w zakresie ich percepcji i oceny przez konsumentów. Marka SonyEricsson uzyskała najlepsze oceny wśród osób, które ją wybierały w kryteriach jakościowych.
SonyEricsson zwyciężył w 3 (na 5) kryteriach jakościowych:
• jakość – SonyEricsson - 4,46 (max. ocena 5,00),
• zaspokajanie potrzeb klienta – SonyEricsson - 4,54,
• wartość w stosuku do ceny – SonyEricsson – 4,24.
Przyznanie marce SonyEricsson "Srebrnej Statuetki Marki Godnej Zaufania" potwierdza aspiracje firmy, zmierzającej do osiągnięcia czołowej pozycji na rynku bezprzewodowych rozwiązań multimedialnych. Cieszymy się, że konsumenci obdarzyli naszą markę zaufaniem i dostrzegli wysoką jakość naszych produktów – mówi Lilla Pawelec z SonyEricsson Polska.
Badanie Trusted Brand 2005 zostało przeprowadzone pocztą, w 14 krajach europejskich, wysłano i analizowano 24.832 odpowiedzi (w Polsce 1.420). Gala, podczas której zostaną wręczone Statuetki Marki Godnej Zaufania, odbędzie się 21. kwietnia.