Korporacyjny Spik testowany przez pracowników TP
Pod koniec stycznia pracownicy Telekomunikacji Polskiej rozpoczęli testy biznesowego komunikatora wewnątrz firmy. Oparto go - jak nietrudno zgadnąć - o rozwiązanie komunikatora Spik, rozwijanego przez Wirtualną Polskę. Testy mają potrwać do końca lutego.
Pod koniec stycznia pracownicy Telekomunikacji Polskiej rozpoczęli testy biznesowego komunikatora wewnątrz firmy. Oparto go - jak nietrudno zgadnąć - o rozwiązanie komunikatora Spik, rozwijanego przez Wirtualną Polskę. Testy mają potrwać do końca lutego.
Celem testów jest zbadanie korzyści z użycia Spika na potrzeby organizacji, sprawdzenie poprawności działania, jak i też zasadności rozwoju jego wersji biznesowej. W rezultacie testów zebrane zostaną uwagi dotyczące dodatkowych funkcjonalności do wdrożenia w wersji korporacyjnej.
Zadaniem projektu jest m.in. przygotowanie procesu testowania przez pracowników TP nowych usług firmy przed ich oficjalnym uruchomieniem rynkowym.