Klienci zwracają Galaxy Taby

Według raportu ITG Investment Research aż 16% amerykańskich klientów, którzy zakupili tablet Samsung Galaxy, zwróciło go z powrotem sprzedawcy. Dla porównania - jedynie 2% iPadów wraca na sklepową półkę.

Redakcja Telepolis
20
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Klienci zwracają Galaxy Taby

Według raportu ITG Investment Research aż 16% amerykańskich klientów, którzy zakupili tablet Samsung Galaxy, zwróciło go z powrotem sprzedawcy. Dla porównania - jedynie 2% iPadów wraca na sklepową półkę.

Liczba zwracanych Galaxy Tabów rośnie. Jeszcze w grudniu stanowiły 13% sprzedaży, do 15. stycznia - już 16%.

Klienci narzekają szczególnie na to, że system operacyjny Android Froyo nie został odpowiednio zoptymalizowany pod kątem pracy na dużym ekranie.

Niedawno Samsung poinformował o wyprodukowaniu i dostarczeniu ponad 2 mln. sztuk urządzeń, o czym pisaliśmy w tej wiadomości.

Być może pojawienie się systemu Honeycomb, którego interfejs będzie specjalnie dopasowany do tabletów, zwiększy satysfakcję klientów. Nie wiadomo jednak, czy Galaxy Tab pierwszej generacji otrzyma stosowną aktualizację.

Dalsza część tekstu pod wideo