Klienci zwracają Galaxy Taby
Według raportu ITG Investment Research aż 16% amerykańskich klientów, którzy zakupili tablet Samsung Galaxy, zwróciło go z powrotem sprzedawcy. Dla porównania - jedynie 2% iPadów wraca na sklepową półkę.
Według raportu ITG Investment Research aż 16% amerykańskich klientów, którzy zakupili tablet Samsung Galaxy, zwróciło go z powrotem sprzedawcy. Dla porównania - jedynie 2% iPadów wraca na sklepową półkę.
Liczba zwracanych Galaxy Tabów rośnie. Jeszcze w grudniu stanowiły 13% sprzedaży, do 15. stycznia - już 16%.
Klienci narzekają szczególnie na to, że system operacyjny Android Froyo nie został odpowiednio zoptymalizowany pod kątem pracy na dużym ekranie.
Niedawno Samsung poinformował o wyprodukowaniu i dostarczeniu ponad 2 mln. sztuk urządzeń, o czym pisaliśmy w tej wiadomości.
Być może pojawienie się systemu Honeycomb, którego interfejs będzie specjalnie dopasowany do tabletów, zwiększy satysfakcję klientów. Nie wiadomo jednak, czy Galaxy Tab pierwszej generacji otrzyma stosowną aktualizację.