Polacy pokochali nową usługę. Na zakupach wystarczy smartfon
Kaufland rozszerza swoją usługę o nazwie K-Scan. Dzięki temu zakupy mają być szybsze. Tak naprawdę wystarczy tylko telefon.

K-Scan to stosunkowo nowa usługa w ofercie sklepów Kaufland. Pierwsze testy przeprowadzono co prawda jeszcze w 2022 roku, ale dopiero w 2023 roku jest ona wprowadzana na stałe i rozszerzana o kolejne sklepy. W sumie już w 45 placówkach klienci mogą korzystać z K-Scan - informuje serwis Wiadomości Handlowe.
Kaufland K-Scan, czyli co?
K-Scan to możliwość samodzielnego skanowania swoich zakupów. Początkowo odbywało się to za pomocą specjalnych skanerów, ale od października 2023 roku klienci mogą w tym celu korzystać z własnych telefonów z zainstalowaną aplikacją Kaufland.



Dzięki temu można znacząco skrócić i ułatwić cały proces zakupowy, ponieważ produkty mogą być skanowane momencie brania ich z półki. Następnie wystarczy udać się do kasy i za nie zapłacić, bez konieczności ponownego skanowania kodów kreskowych.
Entuzjazm osób, które dotychczas skorzystały z usługi K-Scan udowadnia nam, że jest to słuszny kierunek, którym podążamy nie tylko wprowadzając usługę do kolejnych sklepów, ale także rozszerzając jej funkcjonalność – od października ubiegłego roku samodzielne skanowanie produktów jest możliwe przy pomocy smartfonu i aplikacji Kaufland
– mówi Natalia Tyczyńska, dyrektor pionu zarządzania i procesów w Departamencie Organizacji Sprzedaży sieci Kaufland.
Kaufland nie chce przy tym rezygnować z tradycyjnych kas. Te nadal mają być dostępne dla wszystkich chętnych. Natomiast w pierwszej połowie 2024 roku usługa K-Scan ma się pojawić w kilkunastu kolejnych placówkach sieci.