Jubileusz era.pl
Internetowa wizytówka PTC ma już rok.
Internetowa wizytówka PTC ma już rok.
Dla PTC był to rok bardzo udany. Firma osiągnęła wysoki wzrost przychodów, z powodzeniem wprowadziła nową markę Heyah i umocniła się na pozycji lidera wśród polskich operatorów komórkowych.
Sukces firmy wiąże się z sukcesem jej witryny internetowej. W porównaniu z lutym 2004 oglądalność strony wzrosła aż o 121%, a liczba unikalnych użytkowników zwiększyła się o ponad 43%.
Różnica między wzrostem oglądalności, a wzrostem ilości użytkowników świadczy o dużym stopniu "lojalności" internautów, którzy coraz częściej wracają na stronę, ponieważ traktują ją jako cenne źródło wiedzy i atrakcyjnej rozrywki.
Najpopularniejszą częścią serwisu jest już tradycyjnie dział z informacjami o nowych ofertach, przeznaczonych zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.
Niesłabnąca popularnością cieszą się elektroniczne biura obsługi klientów - I-BOA (przeznaczony dla klientów abonamentowych) oraz iTakTak (dla użytkowników usług przedpłaconych). Wysoko oceniany jest również konfigurator telefoniczny, który w znaczący sposób ułatwia wybór aparatu odpowiadającego potrzebom użytkownika oraz pomaga w szybkiej konfiguracji usług WAP i GPRS.
Sukces www.era.pl jest owocem konsekwentnego wzbogacania witryny o nowe, atrakcyjne treści. Każdy, kto odwiedzi stronę www.era.pl, bez względu na to, czy jest abonentem PTC, czy nie, znajdzie tu coś dla siebie. Era.pl to synonim wzorowej obsługi klienta, kompetentnej informacji i dobrej rozrywki.
Dobry wynik witryny tym bardziej cieszy, że w odróżnieniu od witryn pozostałych operatorów, na stronie Ery nie ma bramki SMS-owej, która została przeniesiona na multimedialny serwis Eraomnix.