Jabczyński: RBM to kopia nju zrobiona na kolanie

Wczoraj na Facebooku na szybko skomentowałem odpowiedź Play na ofertę nju mobile, że coś trzeba było ad hoc zrobić to zrobili, ale finezji i pomysłu w tym nie widać. Nju mobile nie da się skopiować na kolanie. Dziś, po zapoznaniu się ze szczegółami redbulowego no limit, mogę tylko to podtrzymać - napisał na swoim blogu Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange.

Redakcja Telepolis
55
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Jabczyński: RBM to kopia nju zrobiona na kolanie

Wczoraj na Facebooku na szybko skomentowałem odpowiedź Play na ofertę nju mobile, że coś trzeba było ad hoc zrobić to zrobili, ale finezji i pomysłu w tym nie widać. Nju mobile nie da się skopiować na kolanie. Dziś, po zapoznaniu się ze szczegółami redbulowego no limit, mogę tylko to podtrzymać - napisał na swoim blogu Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange.

Zobacz: Szczegóły oferty Red Bull Mobile No Limits.

Żeby skopiować unikatowy mechanizm, pozwalający tanio i bez zobowiązań korzystać z oferty na abonament i kartę, trzeba trochę marketingowego wysiłku, a nie PR-owego odgrażania się kto komu zęby skruszy, warczenia silnikiem na parkingu i zakładania koszulek z bykami - napisał Jabczyński.

Jak dodał, w ankiecie na TELEPOLIS.PL ponad 77% osób uznało propozycję nju mobile za bardzo atrakcyjną lub atrakcyjną.

Zobacz: wyniki ankiety.

Pamiętajcie też proszę, że nju mobile jest niezależną marką, działającą głównie w Internecie, dlatego szczegółów dotyczących oferty szukajcie na jej stronie lub poprzez infolinię, a nie na moim blogu, czy infoliniach Orange Polska - napisał Jabczyński.

Dalsza część tekstu pod wideo