iPad królem tabletów

Według raportu agencji badawczej ABI Research w trzecim kwartale ubiegłego roku sprzedano ponad 4,5 miliona tabletów. Aż 93% z nich stanowiły iPady.

Redakcja Telepolis
14
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
iPad królem tabletów

Według raportu agencji badawczej ABI Research w trzecim kwartale ubiegłego roku sprzedano ponad 4,5 miliona tabletów. Aż 93% z nich stanowiły iPady.

Taki wynik nie jest żadnym zaskoczeniem - jedynym istotnym konkurentem tabletu Apple jest androidowy Samsung Galaxy Tab.

Analizie poddano także sprzedaż mniej popularnych urządzeń, które stanowiły śladową cześć rynku.

ABI Research przewiduje, że pozycja iPada może się zmienić na rzecz produktów konkurencji. Niedawno na rynku pojawił się pierwszy tablet z Androidem 3.0 Honeycomb - Motorola Xoom. Wciąż czekamy na takie urządzenia jak HTC Flyer, LG G Slate, Galaxy Tab 10.1, czy RIM PlayBook.

W przyszłym tygodniu, w San Francisco, Apple ma zamiar oficjalnie zaprezentować następcę najlepiej sprzedającego się tabletu - iPada 2. Czy osiągnie równie spektakularny sukces, jak poprzednik?

Dalsza część tekstu pod wideo