Infolinia na VoIP

Centerphone to nowa usługa Contact Center TP Internet. Dzięki niej klient będzie mógł porozmawiać z konsultantem wprost z komputera, bez konieczności pamiętania numeru infolinii, sięgania po telefon i bez ponoszenia kosztów rozmowy.

Redakcja Telepolis
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Infolinia na VoIP

Centerphone to nowa usługa Contact Center TP Internet. Dzięki niej klient będzie mógł porozmawiać z konsultantem wprost z komputera, bez konieczności pamiętania numeru infolinii, sięgania po telefon i bez ponoszenia kosztów rozmowy.

Jako pierwsi na polskim rynku call/contact center udostępniamy takie rozwiązanie. Narzędzie zostało opracowane przez naszych specjalistów. Liczymy, że ten nowy kanał komunikacji spotka się z dużym zainteresowaniem naszych obecnych i przyszłych klientów, bo jest tani i przyjazny w obsłudze – mówi Michał Karzel, dyrektor Contact Center TP Internet.

Centerphone działa w technologii VoIP.

Dalsza część tekstu pod wideo