IN Energisu na platformie ECT
Energis Polska uruchomił nową platformę usług głosowych. Dzięki niej operator będzie mógł świadczyć szeroko pojęte usługi sieci inteligentnej z wykorzystaniem własnego zakresu numeracji 0-708 (Energis PREMIUM) i 0-800, 0-801 (Energis INFO).
Energis Polska uruchomił nową platformę usług głosowych. Dzięki niej operator będzie mógł świadczyć szeroko pojęte usługi sieci inteligentnej z wykorzystaniem własnego zakresu numeracji 0-708 (Energis PREMIUM) i 0-800, 0-801 (Energis INFO).
Platforma umożliwia korzystanie z telekonferencji, usług przedpłaconych oraz zaawansowanych rozwiązań numerów usługowych obejmujących między innymi interaktywne usługi głosowe IVR i automatyczną dystrybucję połączeń ACD. Oferta jest skierowana do klientów biznesowych. Energis będzie tworzył nowe zastosowania i w ten sposób stymulował wzrost najbardziej obiecującego segmentu rynku telefonii stacjonarnej - usług sieci inteligentnych.
Rozwiązania zostały zbudowane na bazie technologii grupy European Computer Telecoms (ECT). Zakupiona przez operatora platforma jest w pełni redundantna i łatwa do rozbudowania w miarę rosnących potrzeb klientów.
Usługi sieci inteligentnej Energis dają możliwość projektowania i wdrażania scenariuszy biznesowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Pozwalają zróżnicować obsługę połączeń telefonicznych w zależności od szeregu parametrów takich jak np.: czas, numer wywołujący, ilość połączeń przychodzących w danej chwili, numery telefoniczne, z których są wywoływane połączenia.