HTC o nieuczciwych komentarzach Samsunga

To przykre, że Samsung, posunął się do tego rodzaju praktyk, płacąc studentom za pisanie w sieci oczerniających komentarzy pod adresem telefonów HTC i pochwał pod adresem produktów Samsunga - napisała w oświadczeniu przesłanym TELEPOLIS.PL Agata Cichowicz, szefowa marketingu polskiego HTC.

Redakcja Telepolis
20
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
HTC o nieuczciwych komentarzach Samsunga

To przykre, że Samsung, posunął się do tego rodzaju praktyk, płacąc studentom za pisanie w sieci oczerniających komentarzy pod adresem telefonów HTC i pochwał pod adresem produktów Samsunga - napisała w oświadczeniu przesłanym TELEPOLIS.PL Agata Cichowicz, szefowa marketingu polskiego HTC.

Zobacz: Samsung zatrudniał studentów na Tajwanie do anonimowego krytykowania HTC.

Działania te wymierzone w smartfony HTC, tak naprawdę uderzają w użytkowników, którzy poszukując na forach internetowych rzetelnych opinii przed zakupem nowego telefonu trafiają na niemające nic wspólnego z prawdą opinie oszustów - napisała Cichowicz.

Jak dodaje, ludzie potrzebują różnych telefonów dostosowanych do swoich potrzeb, dla jednych ważna jest wytrzymała bateria, dla innych szybki procesor, świetny aparat, czy doskonała jakość odtwarzanej muzyki. Dlatego Internet jest narzędziem, które może pomóc w wyborze najlepszego dla nas telefonu.

Niestety takie nieuczciwe praktyki wprowadzają w błąd oraz powodują utratę zaufania do portali internetowych i opinii publikowanych na ich forach a tracą na tym wszyscy - napisała szefowa marketingu.

Dodała, że HTC skupa swoje działania na wprowadzaniu nowych, innowacyjnych rozwiązań stosowanych w smartfonach.

Konkurujemy technologią, pięknym designem, jakością materiałów użytych do produkcji a fakt, że firma, która i tak jest liderem rynkowym, celowo próbuje odwieść konsumentów od naszych telefonów, stanowi tylko o sile urządzeń z logo HTC - można przeczytać na końcu przesłanego stanowiska.

Dalsza część tekstu pod wideo