Hostessy Simplusa w kawiarenkach internetowych
W kawiarenkach internetowych 8 największych miast Polski trwa akcja promocyjna Simplusa.
W kawiarenkach internetowych 8 największych miast Polski trwa akcja promocyjna Simplusa.
Młodzi przedstawiciele Simplusa prezentują ofertę sieci oraz wręczają ulotki reklamowo-informacyjne i startery. Akcja wzbudza ogromne zainteresowanie- dzięki specjalnych strojom i perukom hostessy Simplusa rzucają się w oczy od razu po wejściu do kawiarenki.
W kampanii wykorzystano także plakaty reklamowe eksponowane w kawiarenkach. Poza tym na wybranych komputerach zainstalowano stojaki c@fe baner, czyli plastikowe ramki na monitorach, oraz jeden z elementów desktop marketingu - banner w przeglądarce internetowej. Ten ostatni instalowany w systemie operacyjnym komputera jest stale obecny przed oczami użytkownika, bez względu na przeglądane przez niego strony internetowe.
Kampania potrwa do końca grudnia. Bierze w niej udział 300 komputerów w 40 kawiarenkach w kraju.