Dobiega końca rozpoczęta 1. grudnia internetowa kampania Heyah święta. Dobiega końca rozpoczęta 1. grudnia internetowa kampania Heyah święta. Akcja prowadzona na serwisach hip-hop.pl, pora.pl, mp4.com.pl oraz pcarena.pl jest niecodzienna, gdyż na potrzeby wiodącego motywu Heyah zdrabniamy, zmieniony został content stron www (nazwy działów). Oprócz zmiany wyglądu i zawartości witryn, umieszczono na nich reklamę ze streamingiem wideo zakodowanym we flashu, dzięki czemu 30 sekundowy spot reklamowy znany z telewizji pojawia się na stronach głównych poszczególnych serwisów. Użytkownik może przewinąć i zatrzymać film w dowolnym momencie, a także zapisać go na swoim dysku. Statystyki adserwerowe pokazują, że ta ostatnia opcja cieszy się dużym powodzeniem wśród internautów. Równolegle z akcją specjalną prowadzona jest odsłonowa część Heyah święta. Wykorzystano tu standardowe formy reklamowe banerów.