Heyah nie umie opowiadać bajek

19. lipca wystartowała nowa wielka kampania Heyah pod tytułem Nie opowiadamy bajek.

Redakcja Telepolis
9
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Heyah nie umie opowiadać bajek

19. lipca wystartowała nowa wielka kampania Heyah pod tytułem Nie opowiadamy bajek.

Wykorzystuje ona element oferty 3 grosze za SMS. Podkreśla tym samym niezmienne wartości marki - bez ściemy: jasne proste zasady, brak ukrytych dopłat, dla wszystkich, 3 grosze w Heyah to 3 grosze.

Kreacja kampanii nawiązuje do bajkowego świata, a jej bohaterami są plastelinkowe postacie. Wykorzystuje motywy z najbardziej znanych i popularnych bajek oczywiście przerabiając je w sposób, w jaki tylko Heyah potrafi. W spotach pojawiają się zwroty dawno, dawno temu, abrakadabra, czy dlaczego masz takie wielkie oczy?. Bohaterami kampanii, obok czerwonej łapy, są także inne postacie z bajek. Widzowie obejrzą zmodyfikowaną wersję jednej z najbardziej popularnych bajek - o Czerwonym Kapturku. Wyprawa Czerwonego Kapturka przez piękny las, wśród latających motyli i śpiewających ptaków kończy się nie wizytą w domu babci, ale nóżką uwięzioną we wnykach. Okazuje się, że Heyah nie umie opowiadać bajek. Tłem do spotu o Czerwonym Kapturku jest piosenka skomponowana i napisana specjalnie do filmu Heyah. Wykonuje ją Zbigniew Wodecki kojarzony m.in. z kultową wieczorynką pt. Pszczółka Maja.

Telewizyjna kampania wykorzystuje duospoty, czyli dwa spoty w jednym bloku reklamowym: o długości 10 sekund i 30 sekund. Dla widzów przygotowane zostały 3 wersje spotu 10-sekundowego, w którym głównym bohaterem jest próbująca opowiedzieć bajkę czerwona łapa, oraz jeden spot 30-sekundowy. Kampania będzie trwała przez kilka letnich tygodni.

Dalsza część tekstu pod wideo