GG wzmacnia marketing usług telekomunikacyjnych
Rafał Napłoszek objął stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w GG Network i będzie odpowiedzialny za sprzedaż i marketing produktów telekomunikacyjnych znajdujących się w portfolio GG, czyli przede wszystkim mobilnej wersji Gadu-Gadu, MVNO GaduAir i usług telefonii VOIP.
Rafał Napłoszek objął stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w GG Network i będzie odpowiedzialny za sprzedaż i marketing produktów telekomunikacyjnych znajdujących się w portfolio GG, czyli przede wszystkim mobilnej wersji Gadu-Gadu, MVNO GaduAir i usług telefonii VOIP.
Przez ostatnie 4 lata Rafał Napłoszek pracował w Avon, gdzie całościowo odpowiadał za projekt MVNO.
Przygotowałem i wdrożyłem nową strategię rynkową firmy, wprowadziłem nowe taryfy, nowy system benefitów dla użytkowników, co w rezultacie przyczyniło się do prawie 3-krotnego wzrostu sprzedaży - mówi Napłoszek.
Oferta komórkowa Avon - myAvon działająca jako MVNO w sieci Centertela - wystartowała w maju 2007 roku, a po 3 latach została zamknięta.
Wcześniej Napłoszek pracował również m.in. w Germanosie, gdzie jako szef marketingu odpowiadał za całość działań marketingowych oraz w agencji reklamowej J. Walter Thompson. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania UW.