Felieton: PKN, czyli związani łańcuchem wartości
W ostatnich miesiącach wielkie europejskie firmy telekomunikacyjne kilkukrotnie zgłaszały śmiały pomysł, by firmy czerpiące przychody czy to z reklam, czy to z treści umieszczanych w sieci, płaciły także telekomom. Pomysł traktowałem jako element telekomunikacyjnego folkloru. Tymczasem zupełnie niedawno nasz rodzimy regulator zaprosił do dyskusji na temat Łańcucha wartości w Internecie i przyszłych modeli funkcjonowania rynku.
W ostatnich miesiącach wielkie europejskie firmy telekomunikacyjne kilkukrotnie zgłaszały śmiały pomysł, by firmy czerpiące przychody czy to z reklam, czy to z treści umieszczanych w sieci, płaciły także telekomom. Pomysł traktowałem jako element telekomunikacyjnego folkloru. Tymczasem zupełnie niedawno nasz rodzimy regulator zaprosił do dyskusji na temat Łańcucha wartości w Internecie i przyszłych modeli funkcjonowania rynku.
Dalszą część artykułu można przeczytać w dziale Artykuły / Felietony, bądź klikając tutaj.