Era "Super Marką"
Sieć Era zwyciężyła w badaniach Super Marka 2004 w kategorii Telekomunikacja.
Sieć Era zwyciężyła w badaniach Super Marka 2004 w kategorii Telekomunikacja.
Wygrana jest szczególnym powodem do satysfakcji, ponieważ badania przeprowadzone zostały wyłącznie wśród konsumentów. Tym samym, jako jedyna firma telekomunikacyjna Era otrzymała dyplom za zdobycie sympatii klientów i zbudowanie silnej pozycji na polskim rynku.
Super Marka polskiego rynku to wspólna inicjatywa firmy badawczej Target Group Badania i Doradztwo oraz magazynu Brief. Celem projektu jest opisanie sytuacji na polskim rynku marek w 15 lat po transformacji systemowej oraz wyróżnienie tych, którym udaje się skutecznie zdobyć sympatię konsumentów. Jest to jedyny na polskim rynku projekt badawczy, w którym o przyznaniu tytułu nie decydują eksperci – specjaliści od marketingu czy wyceny wartości marki – lecz sami konsumenci.
Zdaniem organizatorów badań: Siłę SuperMarki buduje jej wyjątkowa relacja racjonalna i emocjonalna, jaką tworzy z odbiorcą. SuperMarki są kochane przez konsumenta, stają się obiektem pożądania i często niezbędnym elementem życia.
Po ponad 8-letniej obecności na rynku, marka Era stała się najbliższa konsumentom spośród wszystkich firm telekomunikacyjnych w kraju. Postrzegana jest przez nich jako marka najbardziej przyjazna i najbardziej rozpoznawalna.