Dobrzyński: mamy poczucie misji
Mamy poczucie, że władze i regulator 5 lat temu wybrały Play. Jesteśmy organizacją komercyjną, ale mamy pewne poczucie misji wspierania konkurencji na rynku i obniżania cen. Oprócz warstwy komercyjnej robimy też coś fajnego - mówi w wywiadzie dla TELEPOLIS.PL Bartosz Dobrzyński, członek zarządu P4 odpowiedzialny za marketing.
Mamy poczucie, że władze i regulator 5 lat temu wybrały Play. Jesteśmy organizacją komercyjną, ale mamy pewne poczucie misji wspierania konkurencji na rynku i obniżania cen. Oprócz warstwy komercyjnej robimy też coś fajnego - mówi w wywiadzie dla TELEPOLIS.PL Bartosz Dobrzyński, członek zarządu P4 odpowiedzialny za marketing.
W wywiadzie, który opublikujemy po weekendzie, Dobrzyński podsumował 2011 rok i wypowiedział się o planach na bieżący.
Cieszymy się bardzo ze wzrostu ruchu - AUPU *) poszło w górę średnio o 30% na całej bazie w 2011 roku przez "Stan Darmowy". Oferty "unlimited" powodują, że klienci dzwonią więcej. Polscy klienci czekali na to od dawna i taką możliwosc jako pierwszy dał im Play - powiedział Dobrzyński.
*) AUPU - ang. Avarage Usage Per User, czyli średnie zużycie minut na klienta (a dokładniej kartę SIM).
Udało się nam tempo wzrostu na rynku, jesteśmy operatorem najszybciej rosnącym w Polsce, a może i w Europie - dodał.
W wywiadzie będzie można przeczytać także o planach P4 względem marki 4G oraz o tym, czy sukces francuskiego operatora Free inspiruje operatora sieci Play.