Dialog reklamuje nową taryfę

1. czerwca rozpoczęła się nowa regionalna kampania reklamowa Dialogu skierowana do rynku indywidualnego.

Redakcja Telepolis
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Dialog reklamuje nową taryfę

1. czerwca rozpoczęła się nowa regionalna kampania reklamowa Dialogu skierowana do rynku indywidualnego.

Głównym celem kampanii jest wsparcie sprzedaży nowego pakietu taryfowego Darmowe Rozmowy i Internet, dostępnego w ofercie Dialogu od 1. czerwca.

Kampania reklamowa przebiegać będzie równolegle na trzech poziomach: ATL – codzienna prasa regionalna, radio, outdoor (billboardy, citylighty), BTL – ulotki, plakaty oraz nośniki ambientowe – autobusy, witryny w Biurach Obsługi Klienta.

Kampania potrwa – zależnie od medium reklamowego - do końca miesiąca. Kampanię realizuje agencja reklamowa Oskar Wegner, zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starlink.

Dalsza część tekstu pod wideo