Chill ON - nowa oferta subskrypcji w sieci Mobile Vikings

Mobile Vikings wprowadza nową ofertę, dzięki której klienci nie muszą już podpisywać umów, ani pamiętać o comiesięcznym opłacaniu rachunków za telefon lub doładowywaniu konta. Chill ON oparty jest na coraz popularniejszym wśród Polaków modelu subskrypcyjnym.

Marian Szutiak (msnet)
14
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Chill ON - nowa oferta subskrypcji w sieci Mobile Vikings

Chill ON łączy wygodę i pewność działania usługi znaną z tradycyjnego abonamentu oraz gwarancję ceny i brak zobowiązań charakterystyczne dla ofert typu prepaid. Nowa propozycja Mobile Vikings jest skierowana do osób, które oczekują od operatorów komórkowych prostych i nowoczesnych rozwiązań gwarantujących maksimum korzyści i minimum formalności.

Dalsza część tekstu pod wideo

Aby skorzystać z oferty, wystarczy w kilku krokach aktywować subskrypcję. Użytkownik rejestruje najpierw konto, generuje nowy numer telefonu lub przenosi dotychczasowy, podpina swoją kartę płatniczą i na koniec zamawia kartę SIM, którą dostarcza kurier.

Chill ON - nowa oferta subskrypcji w sieci Mobile Vikings

Oferta Chill ON jest dostępna w formie miesięcznej subskrypcji za 25 zł. W jej ramach klienci otrzymują nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y oraz pakiet 20 GB danych. Dodatkowo na start operator oferuje bonus w wysokości 10 zł do wykorzystania na dodatkowe usługi, takie jak roaming, połączenia międzynarodowe lub SMS-y premium. Korzystanie z nich ma ułatwić inteligentny portfel wyposażony w opcję automatycznego uzupełnienia środków. Zasili on konto kwotą 10 zł, jeśli ilość dostępnych środków spadnie poniżej 5 zł - maksymalnie 3 razy w miesiącu.

Z usługi Chill ON można zrezygnować w każdym momencie, bez okresu wypowiedzenia i dodatkowych opłat. Zarządzanie kontem jest możliwe z poziomu komputera i aplikacji mobilnej VikingApp, dostępnej na smartfony z systemami iOS i Android.

- Udostępnienie prostej i wygodnej oferty opartej na subskrypcji idealnie wpisuje się w unikalny model biznesowy Mobile Vikings, który zakłada wdrażanie innowacyjnych produktów i wyznaczanie trendów na rynku telekomunikacyjnym. Wierzę, że nowa oferta przypadnie do gustu nowym, jak i obecnym Vikingom, którzy cenią sobie wygodę i niezależność, a jednocześnie oczekują wysokiej jakości usług.

- powiedział Paweł Skaba, CMO Mobile Vikings

Więcej informacji na stronie chillon.mobilevikings.pl.