Chcemy być konkurencyjni

Jakość usług i ich szeroka gama, a także jakość sieci oraz ceny usług, są istotne dla abonentów. Chcemy być konkurencyjni we wszystkich tych elementach - powiedział Jean-Marc Vignolles, prezes Centertela, w wywiadzie dla Gazety Prawnej.

Redakcja Telepolis
22
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Chcemy być konkurencyjni
Pozyskanie i utrzymanie klientów jest głównym wyzwaniem dla operatorów telekomunikacyjnych. Jest wiele elementów, które mają wpływ na decyzje klientów. To jakość usług i ich szeroka gama, a także jakość sieci oraz ceny usług. Dla abonentów wszystkie te elementy są razem istotne. Dla klientów wybierających usługi przedpłacone często liczy się przede wszystkim cena. Chcemy być konkurencyjni we wszystkich tych elementach, w coraz bardziej konkurencyjnym otoczeniu




W tym roku w Orange pojawi się coraz więcej nowych usług wykorzystujących możliwości telefonii trzeciej generacji. Zaoferujemy także w ramach Grupy TP usługi konwergentne, czyli wspólne dla telefonii komórkowej i stacjonarnej. Naszym celem jest, by w pierwszym półroczu zaoferować usługę jednego telefonu, czyli urządzenie, które w domu działa jak telefon internetowy, a poza nim jak telefon komórkowy