Wiadomości
Centertel zadowolony z pozycji rynkowej
Zaprezentowane wyniki operatorów komórkowych osiągnięte w II kwartale jasno pokazują efektywność i celowość wprowadzenia marki Orange do Polski, która umacnia pozycję Centertela, jako lidera telefonii komórkowej, natomiast wielomilionowa kampania reklamowa sieci Play nie przyniosła zakładanych rezultatów - powiedział Jacek Kalinowski, rzecznik Grupy TP.
58
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Zaprezentowane wyniki operatorów komórkowych osiągnięte w II kwartale jasno pokazują efektywność i celowość wprowadzenia marki Orange do Polski, która umacnia pozycję Centertela, jako lidera telefonii komórkowej, natomiast wielomilionowa kampania reklamowa sieci Play nie przyniosła zakładanych rezultatów
Cieszy nas, że dzięki najlepszej obsłudze klientów, wprowadzanym innowacyjnych usługom i produktom oraz synergii Grupy TP, możemy odnosić sukcesy na coraz bardziej konkurencyjnym rynku telefonii komórkowej w Polsce