Bors: klienci wiedzą, że T-Mobile ma laptopy

PTC jest jednym z poważniejszych graczy na rynku laptopów. Ostatnio do swojej oferty wprowadziliśmy ultrabooki - mówi w wywiadzie dla TELEPOLIS.PL Grzegorz Bors, członek zarządu PTC odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.

Redakcja Telepolis
85
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Bors: klienci wiedzą, że T-Mobile ma laptopy

PTC jest jednym z poważniejszych graczy na rynku laptopów. Ostatnio do swojej oferty wprowadziliśmy ultrabooki - mówi w wywiadzie dla TELEPOLIS.PL Grzegorz Bors, członek zarządu PTC odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.

Coraz więcej osób jest świadomych tego, że jeżeli chce komputer, to może przyjść do T-Mobile. Poprzez tego typu urządzenia chcemy sprzedawać dostęp do Internetu nie tylko mobilnego, ale i stacjonarnego (DSL) - mówi Bors.

Jak dodaje, jego zdaniem mobilny dostęp do Internetu w postaci kluczy USB jest rynkiem, na który trzeba stawiać.

Przypomnijmy, że odmiennego zdania jest Maciej Witucki, prezes Telekomunikacji Polskiej, który powiedział niedawno, że tego typu rozwiązania będą promowane tylko w przypadku klientów biznesowych. Szerzej pisaliśmy o tym w tej wiadomości.

O tym, czy nowa Heyah zmieni rynek, o rocznej ważności konta w TakTaku i NFC więcej w pełnym wywiadzie, który opublikujemy po weekendzie.

Dalsza część tekstu pod wideo