Blue Connect w wersji multimedialnej

W ramach kampanii reklamowej Ery dla nowej usługi blue connect, agencja interaktywna FFCreation przygotowała prezentację multimedialną.

Redakcja Telepolis
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Blue Connect w wersji multimedialnej

W ramach kampanii reklamowej Ery dla nowej usługi blue connect, agencja interaktywna FFCreation przygotowała prezentację multimedialną.

Celem prezentacji było pokazanie uniwersalności karty blue connect, podkreślenie łatwego i szybkiego dostępu do Internetu.

Prezentacja składa się z 2 części - imagowej i instruktażowej. Główną bohaterką prezentacji jest młoda, aktywna kobieta, która często podróżuje po całej Polsce. Potrzebuje częstego kontaktu z firmą i z kontrahentami. Na nadmorskim na molo, podczas podróży samochodem, przed spotkaniem, czy w domu - dzięki blue connect w każdym miejscu i w każdej chwili może korzystać z Internetu.

Druga część - instruktażowa pokazuje w prosty sposób, co zawiera zestaw blue connect i jak go zainstalować.

Dynamiczny i nowoczesny charakter prezentacji podkreślają efekty, zdjęcia i muzyka. Prezentacja została wykonana w technologii Flash, przy zastosowaniu poklatkowych animacji i zoomów centrycznych. Na potrzeby prezentacji FFC zorganizowało sesję zdjęciową, która została wykorzystana również w materiałach drukowanych i na opakowaniach produktu.

Prezentację można zobaczyć w salonach firmowych sklepów sieci Era, a także w wersji Demo wkładanej do prasy codziennej.

Dalsza część tekstu pod wideo