Awaria w PKO BP. Nie można korzystać z bankowości internetowej (aktualizacja)

Systemy PKO BP uległy awarii. Klienci banku z różnych części kraju nie są w stanie zalogować się do serwisu transakcyjnego.

Anna Rymsza (Xyrcon)
5
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Awaria w PKO BP. Nie można korzystać z bankowości internetowej (aktualizacja)

Informacje o awarii otrzymaliśmy z Warszawy, ale zgłoszenia na Downdetector pochodzą z całego kraju. Awaria zaczęła się tuż po 20:00 w poniedziałek 29 listopada. Nie jest to pierwsze potknięcie banku tego dnia, ale wieczorna awaria wyraźnie się rozpędza w czasie pisania artykułu.

Dalsza część tekstu pod wideo
Awaria w PKO BP. Nie można korzystać z bankowości internetowej (aktualizacja)

Klienci banku nie są w stanie korzystać z bankowości internetowej przez stronę ani za pośrednictwem aplikacji IKO. Problemy są dwojakie. Większość prób zalogowania się kończy się brakiem reakcji. Dane logowania są przyjmowane, ale po tym strona przestaje reagować. Ciekawy przypadek zaobserwowaliśmy w aplikacji mobilnej banku PKO BP – gdy w końcu udało się zalogować na konto, aplikacja nie reagowała na polecenia klientki i nie było możliwe wykonanie żadnej operacji.

O zmianach będziemy informować na bieżąco. Możliwe, że mają coś wspólnego z wprowadzonymi tego samego dnia zmianami w aplikacji IKO.

Aktualizacja (29.11.2021, 21:05)

Wskazania na Downdetector sugerują, że bankowość internetowa PKO BP wraca do siebie. Mamy nadzieję, że to już koniec problemów.