Biedronka się popisuje. Skorzystało już 4 mln klientów

Biedronka chwali się sukcesem swojej nowej aplikacji mobilnej. Korzysta z niej rosnąca liczba klientów, którzy zaoszczędzili już dzięki temu w sumie grubo ponad 400 mln złotych.

Mieszko Zagańczyk (Mieszko)
6
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Biedronka się popisuje. Skorzystało już 4 mln klientów

Pod koniec maja Biedronka wprowadziła swoją nową aplikację dla klientów, która nie tylko integruje kartę Moja Biedronka, ale także pozwala skorzystać z różnych promocji i łatwiej wyszukiwać zniżki na towary.

Dalsza część tekstu pod wideo

Najwyraźniej pomysł chwycił, bo według najnowszych danych sieci sprzedaży, aplikację Biedronki zainstalowały na swoich smartfonach już cztery miliony klientów. Każdego dnia posługuje się nią od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy osób.

Jak wylicza Biedronka, klienci sieci, sięgając po specjalnie przygotowane dla nich produkty w promocjach, zaoszczędzili od maja 430 mln zł.

Klienci Biedronki używają aplikacji mobilnej regularnie. Ponad 80 proc. często korzysta z Shakeomatu, poszukując promocji cenowych. Popularna jest też opcja sprawdzania cen produktów czy skanowania kodu z aplikacji przy kasach. Dzięki tej ostatniej funkcji klienci dokonują zakupów przy użyciu karty Moja Biedronka, a po zakupach sprawdzają swoje paragony.

Sukces aplikacji wpłynął też na popularność karty Moja Biedronka. Liczba zarejestrowanych, posługujących się nią klientów przekroczyła już 14 mln. Biedronka przekonuje, że jej program lojalnościowy stał się dzięki temu największym tego typu systemem w Polsce.

Biedronka zapowiada, że w najbliższych dniach jeszcze bardziej będzie opłacało się posiadać aplikację i kartę Moja Biedronka. Chodzi o nową akcję Gang Bystrzaków. Klienci robiący zakupy za 99 zł będą mogli zbierać dodatkowe środki do Wirtualnego Portfela, a także łatwiej zdobywać naklejki na maskotki Bystrzaków.