Alcatel-Lucent tworzy oddział dedykowany branży hotelarsko-turystycznej

Alcatel-Lucent Enterprise utworzył globalny oddział hotelarsko-turystyczny, którego zadaniem będzie oferowanie rozwiązań technologicznych umożliwiających podróżnym dostęp do zindywidualizowanych usług sieciowych i telekomunikacyjnych.

Redakcja Telepolis
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Alcatel-Lucent tworzy oddział dedykowany branży hotelarsko-turystycznej

Alcatel-Lucent Enterprise (ALE) poinformował o utworzeniu globalnego oddziału hotelarsko-turystycznego (Travel, Hospitality and Leisure Solution Business Unit), którego zadaniem będzie oferowanie rozwiązań technologicznych umożliwiających podróżnym dostęp do zindywidualizowanych usług sieciowych i telekomunikacyjnych.

Rozwiązania ALE znane są już branży. Obecnie produkty firmy pozwalaj podróżnym korzystać ze spersonalizowanych usług telekomunikacyjnych i sieciowych w ponad dwóch milionach pokoi i przeszło 100 dużych statkach wycieczkowych. Wśród klientów ALE znajdują się m.in. Accor Hotels, Beverly Hotel, Hotel Bel Air, Melia Hotels Spain, Royal Caribbean Cruise Line oraz Norwegian Cruise Line.

Oferta rozwiązań hotelarskich Alcatel-Lucent Enterprise oferuje trzy podstawowe korzyści: wysoką jakość usług, nisze koszty eksploatacji infrastruktury i usprawnienie funkcjonowania hotelu. W ofercie znajdują się odpowiednio przystosowane rozwiązania telekomunikacyjne i sieciowe udostępniane w modelu chmury lub instalowane fizycznie na miejscu. Najnowsze aplikacje umożliwiające zapewnienie gościom spersonalizowanych usług telekomunikacyjnych i sieciowych ą następujące:

Dalsza część tekstu pod wideo
  • Mobile Guest Softphone ? rozwiązanie mobilne stworzone z myślą o branży hotelarskiej, umożliwiające gościom używanie własnych urządzeń mobilnych do korzystania z usług hotelowych,
  • Smart Guest Application Suite ? umożliwia gościom sterowanie infrastrukturą pokojową za pomoc telefonu. Obejmuje to sterowanie oświetleniem, regulowanie temperatury, korzystanie z usług hotelowych, zamawianie budzenia, włączanie opcji "nie przeszkadzać" i wiele innych działań.