Adobe wstawi reklamy do mobilnych filmów

Projekt Primetime, pierwsze zintegrowane rozwiązanie do publikowania treści wideo i umieszczania w nich na żywo reklam na różnych platformach mobilnych. Przyspiesza ono osiąganie dochodów z reklam wideo.

Lech Okoń (LuiN)
4
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Adobe wstawi reklamy do mobilnych filmów

Projekt Primetime, pierwsze zintegrowane rozwiązanie do publikowania treści wideo i umieszczania w nich na żywo reklam na różnych platformach mobilnych. Przyspiesza ono osiąganie dochodów z reklam wideo.

Firma Adobe przedstawiła pierwsze w branży w pełni zintegrowane rozwiązanie do tworzenia i dostarczania cyfrowych materiałów wideo o roboczej nazwie Project Primetime. Umożliwi ono umieszczanie reklam w filmach wideo przeznaczonych dla urządzeń mobilnych, udostępnianych przez Internet w sposób równie płynny, jak w telewizji.

Ten nowy produkt może zapewnić najwyższą jakość i spójność treści wideo oraz treści reklamowych na wszystkich najważniejszych platformach, takich jak Apple iOS, Google Android, systemy operacyjne komputerów PC itd. Elementy Primetime będą dostępne na rynku jeszcze w 2012 r.

Dalsza część tekstu pod wideo