50 tys. osób co środę w kinie z Orange

W styczniu i lutym z akcji Środy z Orange korzysta w każdą środę średnio około 50 tys. osób. Najpopularniejszymi filmami są Dziewczyna z tatuażem, Sherlock Holmes, Kot w butach i ostatnio W ciemności - pisze na swoim blogu Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP.

Redakcja Telepolis
7
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
50 tys. osób co środę w kinie z Orange

W styczniu i lutym z akcji Środy z Orange korzysta w każdą środę średnio około 50 tys. osób. Najpopularniejszymi filmami są Dziewczyna z tatuażem, Sherlock Holmes, Kot w butach i ostatnio W ciemności - pisze na swoim blogu Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP.

Półtora miesiąca po wprowadzeniu nowej formuły Śród z Orange zauważyliśmy, że zdecydowanie efektywniej korzystacie z kodów. Już ponad 53% z nich zamieniacie w kinach na bilety i tendencja jest mocno zwyżkowa. Dla porównania, kiedy startowaliśmy w styczniu tylko co piąty był wykorzystywany. Oznacza to, że szybko przyzwyczailiście się do tego, że kodów nigdy nie zabraknie - pisze Jabczyński.

Szerzej o programie Środy z Orange pisaliśmy w tej wiadomości.

Dalsza część tekstu pod wideo