112 w polskim VoIP
Sieć IPFON - jako pierwszy operator VoIP w Polsce - uruchomiła obsługę numeru alarmowego 112, zgodnie wytycznymi URTiP.
Sieć IPFON - jako pierwszy operator VoIP w Polsce - uruchomiła obsługę numeru alarmowego 112, zgodnie wytycznymi URTiP.
Każdemu klientowi IPFON przypisano lokalizację jego centrum alarmowego. Dodatkowo abonenci IPFON mogą samodzielnie zmienić wybór tej lokalizacji, dzięki czemu w każdym momencie mogą dodzwonić się do właściwej jednostki ratunkowej.
Dzięki wprowadzeniu połączeń na numer 112, nasi klienci mogą czuć się bezpiecznie. Mogą zrezygnować całkowicie z usług tradycyjnych operatorów stacjonarnych i korzystać tylko z VoIP - mówi Bartłomiej Mikołajczak,
przedstawiciel sieci IPFON.
Numer 112 to uniwersalny bezpłatny numer, pod który można dzwonić w razie nagłego wypadku, zagrożenia zdrowia, życia, mienia oraz środowiska naturalnego. Obowiązek wprowadzenia telefonu 112 maja wszystkie kraje należące do Unii Europejskiej.
Więcej informacji o sieci IPFON jest dostępne na stronie www.ipfon.pl.