112 w Dialogu

Wszyscy abonenci Telefonii Dialog, którzy w celu połączenia się ze służbami ratunkowymi, wybiorą wyznaczone unijnymi dyrektywami trzy cyfry 112, zostaną przełączeni do odpowiedniej powiatowej jednostki Straży Pożarnej, zgodnie z tabelą numerów PNK zatwierdzoną przez Urząd Regulacji Telekomunikacji i Poczty.

Redakcja Telepolis
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
112 w Dialogu

Wszyscy abonenci Telefonii Dialog, którzy w celu połączenia się ze służbami ratunkowymi, wybiorą wyznaczone unijnymi dyrektywami trzy cyfry 112, zostaną przełączeni do odpowiedniej powiatowej jednostki Straży Pożarnej, zgodnie z tabelą numerów PNK zatwierdzoną przez Urząd Regulacji Telekomunikacji i Poczty.

Technicznie byliśmy gotowi do tej operacji już od dawna. Czekaliśmy jednak na prace pozostałych operatorów, a także logistyczna gotowość służb obsługujących numer 112. Mamy nadzieję, że zmiana numeru Służb Ratunkowych, a także jego popularyzacja w społeczeństwie, przebiegnie bez większych zakłóceń. W zakresie naszych obowiązków dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić jego niezawodność - tłumaczy Andrzej Sobczak, Dyrektor Generalny ds. Obsługi Klienta.

Dalsza część tekstu pod wideo