100 tys. klientów easyCALL

easyCALL przekroczył liczbę 100 tys. klientów, potwierdzając tym samym pozycję największego polskiego dostawcy usług telefonii internetowej.

Redakcja Telepolis
3
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
100 tys. klientów easyCALL

easyCALL przekroczył liczbę 100 tys. klientów, potwierdzając tym samym pozycję największego polskiego dostawcy usług telefonii internetowej.

Tak duża rzesza klientów, to na pewno dowód zaufania do jakości naszych usług i ogromy powód do dumy. Myślę, że pozyskanie tylu klientów było możliwe dzięki konsekwentnemu prowadzeniu przez nas polityki najniższych cen - mówi Michał Jakubowski - prezes NEUTRON-IT.

Pierwsze konto w sieci zostało założone 22. sierpnia 2004 roku, w tym samym roku easyCALL jako pierwszy polski operator VoIP wprowadził przydzielanie numerów telefonicznych umożliwiających obsługę połączeń przychodzących i wychodzących oraz wykonywanie połączeń za pomocą urządzeń będących całkowitym zamiennikiem tradycyjnego aparatu telefonicznego. Usługa easyCALL oferowana jest w modelu prepaid, w którym użytkownik może doładować konto kwotą 5, 15 lub 50 zł wybierając jeden z kilkunastu sposobów płatności. Usługa jest systematycznie udoskonalana w odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania klientów.

Dalsza część tekstu pod wideo