10 tys. warszawiaków kupiło bilet komórką
Ponad 10 tys. warszawiaków skorzystało już z usługi "Płać komórką za bilet". Zainteresowanie zakupem biletów przez telefon komórkowy cieszy się coraz większą popularnością wśród pasażerów.
Ponad 10 tys. warszawiaków skorzystało już z usługi "Płać komórką za bilet". Zainteresowanie zakupem biletów przez telefon komórkowy cieszy się coraz większą popularnością wśród pasażerów.
Usługę "Płać za bilet komórką" ZTM wprowadził na początku grudnia 2008 r. wspólnie z bankiem City Handlowy, Polkomtelem oraz firmą mPay. Aby zakupić elektroniczny bilet wystarczy wpisać w telefonie działającym w sieci Plus numer *145*, a następnie kod wybranego rodzaju biletu. Oferta dotyczy biletów czasowych: 20-, 40-, 60-, 90-minutowych. Obecnie trwają wstępne prace nad rozszerzeniem funkcjonalności usługi.