Sprzęt
Sony nie chce konkurować z firmami Apple i Samsung
Japońska firma będzie nadal produkować smartfony, ale nie będą one konkurować z produktami Apple'a i Samsunga - powiedział dyrektor generalny Sony.
16
Udostępnij na fb
Udostępnij na X

Kazuo Hirai
5,87 mld dolarów
Apple'a
Samsunga
Powodem, dla którego to robimy, nie jest to, że uważamy smartfony za przyszłość, ale dlatego, że musimy komunikować się z niektórymi urządzeniami podłączonymi do sieci. Jeśli wydostaniemy się z przestrzeni [komunikacji], nie będziemy mieli okazji zagrać w następnej zmianie paradygmatu
Nie chodzi o dzisiejsze smartfony, chodzi bardziej o patrzenie poza smartfony - na to, co będziemy robić - i bycie graczem w tej przestrzeni, najlepiej liderem. Z tego strategicznego powodu chcę się upewnić, że zostaliśmy nie w biznesie smartfonów, ale w branży telekomunikacyjnej.
Kazuo Hirai, CEO firmy Sony
Kando
ostatnim jednym calem
Produkty Sony muszą mieć funkcjonalną i emocjonalną wartość
Każdy może zapewnić funkcjonalną wartość w tej skomercjalizowanej przestrzeni, ale wartość emocjonalna jest częścią filozofii projektowania Sony, będącej częścią DNA Sony odkąd firma 71 lat temu rozpoczęła działalność. Trochę tego straciliśmy na chwilę, a moim zadaniem było ożywienie dumy z tego, co robimy pod względem dostarczania wartości emocjonalnej
Zobacz:
Zobacz:
Zobacz:
Zobacz: